Tuesday, April 21, 2009

Syukurlah... aku selamat sampai...

Selepas kursus tamat petang tadi. aku bergegas balik ke tempat ku menginap selama lima hari ini. Sesampainya aku di rumah, aku mengambil sedikit waktu untuk merehatkan diri... terasa letih seluruh badan dan minda sepanjang hari ini...
Seperti yg dijanjikan, aku akan menemui kawan lama ku pada malam ini... kawan yg ku kenali sejak 7 tahun yang lalu. (sama tempat belajar). kami berjumpa di tempat yang dijanjikan. (kami pergi bertiga ya...) sebelum c jejaka menemui kami....(dia ttidak kenal kereta yg saya gunakan).. kami kenakan dia.. hehehehe
Kami pergi menjamu selera menggunakan 1 kereta sahaja.. c ayunari la... hehehe... setelah menemukan tempat menjamu selera yang sesuai.. kami pun memesan makanan mengikut kesukaan masing2... bersembang lebih 1 jam... mengenangkan masa lampau dan berbagai topik yang dibualkan... setelah itu kami pun balik semula ke tempat c jejaka menjumpai kami tadi..
dipendekkan cerita yg dah panjang... semasa balik ke tempat masing2... saya dengan tidak disedari dan sengajanya membelok secara bahaya untuk ke jalan u turn... eh... sikit lagi berlaku perlanggaran wooo... kerata dari arah jalan besar tu laju2 macam jet pejuang... saya pula masuk ke jalan besar dengan suka hati jak... syukur, coz tidak ada apa2 kejadian buruk yang berlaku... setelah menghantar kawan balik ke tempat tinggalnya... saya balik ke rumah, syukur kerana saya selamat dan dapat berkongsi pengalaman saya malam ini.... hehehehe.... "Pandu dengan selamat, ingatlah orang yang tersayang".... "biar laju janji selamat"--> sesuai digunakan untuk pemandu cam saya...

2 comments:

  1. aiiyooo...sib baik x apa2 ngan ko...

    teringat masa kita g induksi kat tabung haji...ahakzzz...kereta tiba2 jak berenti masa nak masuk simpang g tabung haji..pastu silap naik lif lagi..hahahahahahaha

    ReplyDelete
  2. ya bah kan m.apis...

    rasanya sy tak bleh mengagak jarak kalau malam woo.. coz lampu kereta tu terang kan.. sebab tu berlaku kejadian ni...

    ReplyDelete